بهترین زمان سفر به چال کندی

الناز حقیقی 1403/01/11

چال کندی یکی از معروف‌ترین جاهای دیدنی دزفول است که جان می‌دهد برای شنا و آبتنی. آشنایی با بهترین زمان سفر به چال کندی کمک می‌کند تا برای سفر به این منطقه بتوانید راحت‌تر تصمیم بگیرید. در این مقاله چند نکته بهتر است بدانید را به شما می‌گوییم.


چال کندی دزفول



چال کندی کجاست؟


دره چال کندی یکی از مناطق تفریحی استان خوزستان است که در 30 کیلومتری شهر دزفول واقع شده است. این منطقه ترکیبی از رودخانه و صخره است که جان می‌دهد برای شنا، قایق‌سواری و ماهیگیری. همچنین در طول مسیر نیزارها و علفزارهای مختلفی وجود دارد که به زیبایی چال کندی افزوده‌اند. خوب است بدانید که چال کندی در مسیر سد دز و در امتداد رشته کوه زاگرس قرار گرفته است.


بهترین زمان سفر به چال کندی


شاید از خود بپرسید که بهترین زمان سفر به چال کندی کی است؟از آنجایی که این منطقه پر از آب و کوهستانی است بهترین زمان سفر به آن تابستان است. چال کندی گزینه خوبی برای تفریحات تابستانه است. در آنجا می‌توان از گرمای تابستان فرار کرد و به آبتنی پرداخت. به دلیل پرآب بودن این منطقه تفریح زمستانه چندان در چال کندی رواج ندارد.



بهترین زمان سفر به چال کندی



تفریحات چال کندی


حالا که دانستیم بهترین زمان سفر به چال کندی کی است بد نیست تا با تفریحات این منطقه آشنا شوید. یکی از اصلی‌ترین تفریحات این منطقه ماهیگیری است. در آنجا می‌توان سوار برقایق به ماهیگیری پرداخت و خود را به یک وعده غذای دریایی مهمان کرد. ناگفته نماند که اکثر گردشگران تورهای طبیعت‌گردی دزفول برای شنا و آبتنی به آنجا می‌روند. در آنجا می‌توان با پوشیدن جلیقه به داخل آب رفتن و شنا کرد. همچنین در برخی مواقع امکان تفریح با جت اسکی یا شاتل نیز وجود دارد.


اقامت در چال کندی


اگر قصد دارید تا در تابستان بهترین زمان سفر به چال کندی راهی این منطقه شوید و شب اسکان کنید بهتر است از قبل محل اقامت را پیدا کنید. زیرا اسکان در صخره‌ها برای همه آسان نیست. خوب است بدانید که در اطراف چال کندی روستایی به اسم پامنار وجود دارد که چندین اقامتگاه بومگردی را در خود جای داده است. این اقامتگاه‌ها با داشتن پارکینگ، سرو صبحانه و رختخواب نیاز گردشگران را برطرف می‌کنند. همچنین اگر با تور چال کندی راهی می‌شوید دیگر نگران محل اسکان خود نیستید.


چال کندی دزفول



سفر به چال کندی


سایت تورجور با ارئه بهترین خدمات تورهای طبیعت‌گردی دزفول تلاش می‌کند تا بهترین‌ها را تقدیمتان کند. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره شرایط تورها کافیست با شماره‌های موجود در سایت تماس بگیرید.