بهترین هتل‌های دبی

الناز حقیقی 1402/11/28

‌هتل‌های دبی کم نیستند. هرکدام با ویژگی‌های و مزیت‌های خاص خود خاطره‌ای ناب را از حضور در این شهر رقم می‌زنند. از هتل‌های اقتصادی دبی گرفته تا مراکز اقامتی لوکس همگی در این شهر نیاز گردشگران را برطرف می‌کنند. اگر دوست دارید تا با بهترین‌های آن‌ها آشنا شوید در ادامه همراه ما باشید.


هتل های دبی



هتل آراوی دبی (ARAVI)


یکی از مشهورترین هتل‌های دبی ARAVI نام دارد. این هتل 4 ستاره در منطقه دیره واقع شده و دسترسی خوبی به مراکز خرید دبی دارد. سوئیت‌های باشکو و مجلل این هتل باعث شده تا افراد خوش سلیقه آنجا را برای اسکان انتخاب کنند. از جمله امکانات هتل ARAVI می‌توان به استخر، سالن بدنسازی، اسپا، کافه و بار اشاره کرد. همچنین وجود امکاناتی مانند چای ساز، وای فای، تهویه و خانه‌داری باعث شده تا اسکان در این هتل برای مسافران آسان باشد. هتل ARAVI دبی تنها 10 دقیقه با فرودگاه فاصله دارد.



بهترین هتل های دبی



هتل تاور پلازا TOWER PLAZA


یکی دیگر از هتل‌های دبی TOWER PLAZA نام دارد که در 15 کیلومتری مرکز تجارت جهانی قرار گرفته است. این هتل مدرن چیدمانی لوکس دارد و بسیار مجلل طراحی شده است. از جمله امکانات آن می‌توان به سالن ورزشی، استخر بزرگسالان و کودکان، سونا، جکوزی، بار و کافه اشاره کرد. همچنین رستوران بوفه هتل TOWER PLAZA غذاهایی لذیذ را در اختیار گردشگران قرار می‌دهد. اگر هم دوست داشته باشید می‌توانید در بام هتل به صرف انواع آب میوه بپردازید. از جمله خدمات اتاق‌ها نیز می‌توان به حمام‌های بزرگ، دوش، وان، اتو، صندوق امانات و سرویس چای و قهوه اشاره کرد.



معروف ترین هتلهای دبی



هتل حیات ریجنسی (HYATT REGENCY)


یکی دیگر از بهترین هتل‌های دبی HYATT REGENCY نام دارد. این هتل لوکس در منطقه دیره قرار گرفته و مشرف به خلیج فارس است. همچنین دسترسی خوبی به مناطق تجاری و مراکز خرید دبی دارد. سوئیت‌های لوکس و مجلل هتل HYATT REGENCY باعث شده تا گزینه‌ای عالی برای افراد لوکس پسند باشد. از جمله امکانات این هتل می‌توان به سونا، استخر، جکوزی، اسپا، سالن ورزشی و بار اشاره کرد. همچنین رستوران آنجا با سرو غذاهای ملل از گردشگران پذیرایی می‌کند.



بهترین هتل های دبی



هتل لندمارک سامیت (HYATT REGENCY)


هتل LANDMARK SUMMIT یکی دیگر از هتل‌های دبی است که در مرکز تجاری این شهر قرار گرفته است. دسترسی راحت آن به مراکز تفریحی باعث شده تا گزینه‌ای محبوب برای گردشگران باشد. از جمله امکانات آن می‌توان به استخر روباز، استخر کودکان، بار، کافی شاپ، آرایشگاه، رستوران و صرافی اشاره کرد. همچنین در اتاق‌ها سرویس چای و قهوه وجود دارد. این هتل 4 ستاره به عنوان یکی از پرطرفدارترین هتل‌های تور دبی شمرده می‌شود و طرفداران زیادی دارد.


محبوب ترین هتل های دبی



گِورا هتل (GEVORA)


هتل GEVORA یکی از محبوب‌ترین هتل‌های دبی است که هم قیمت خوبی دارد و هم خدمات قابل قبولی. از جمله امکانات این هتل می‌توان رستوران، کافی شاپ، کانتر گردشگری، صرافی و تاکسی سرویس اشاره کرد. همچنین پرسنل آنجا به چند زبان زنده دنیا تسلط دارند. در داخل اتاق‎ها نیز خدماتی مانند وای فای، سرویس چای و قهوه و سشوار وجود دارد. دسترسی هتل GEVORA نیز بسیار عالی است و شما را راضی نگه می‌دارد.



مناسب ترین هتل های دبی



اسکان در بهترین هتل‌های دبی


اگر دوست دارید تا با تور دبی همراه شوید تورجور شما را در بهترین هتل‌های دبی اسکان می‌دهد. برای آگاهی از شرایط تورها با همکاران ما تماس بگیرید. جهت کسب اطلاعات بیشتر کافیست با شماره‌های موجود در سایت تماس بگیرید.