مراکز خرید دبی

الناز حقیقی 1402/10/07

اگر شما هم عاشق خرید برندهای معتبر دنیا هستید دبی بهترین گزینه است. مراکز خرید دبی هم متنوع‌اند و هم وسیع! هم باکیفیت‌ترین اجناس دنیا را ارائه می‌دهند و هم اقتصادی‌ترین‌ها را! اگر قصد سفر به دبی دارید و نمی‌دانید از کجا خرید کنید این مقاله را از دست ندهید. در ادامه معروف‌ترین پاساژهای دبی را معرفی می‌کنیم.

مراکز خرید دبی

سیتی سنتر دبی

یکی از مشهورترین مراکز خرید دبی سیتی سنتر دبی نام دارد. این مجتمع تجاری باشکوه برندهای لوکس گران و ارزان را در خود جای داده است. به همین دلیل با هر بودجه‌ای که باشید می‌توانید از آنجا خرید کنید. از جمله اقلامی که در آنجا عرضه می‌شود پوشاک، کیف، کفش، لوازم آرایشی و جواهرات است. در سیتی سنتر دبی بیش از 400 فروشگاه وجود دارد و می‌تواند یک روز از سفرتان را به خود ارائه دهد. اگر دوست دارید تا از برندهای آدیداس خرید کنید پیشنهاد می‌کنیم که حتما سری به این پاساژ وسیع بزنید.

مارینا مال دبی

یکی دیگر از پرطرفدارترین مراکز خرید دبی مارینا مال نام دارد. این مجتمع تجاری به فروش انواع کفش، بدلیجات، چرم، لوازم آشپزخانه و غیره می‌پردازد. در مارینا مال اجناس با قیمت‌های قابل قبول به فروش می‌رسد و حق انتخاب زیادی دارید. همچنین می‌توانید بعد از خرید به فودکورت آنجا رفته و خود را به یک غذای لذیذ مهمان کنید. از دیگر بخش‌های مارینا مال دبی می‌توان به کافه، شهربازی، اتاق مادر و کودک و سوپرمارکت اشاره کرد.

پاساژهای دبی

امارات مال

اگر خرید اجناس گران برایتان سخت نیست خوب است تا سری به امارات مال بزنید. این مجتمع تجاری وسیع به عرضه اجناس لوکس و گران می‌پردازد و مختص سلایق خاص است. در برخی از ایام سال فستیوال خرید برگزار می‌شود که در آن اجناس با قیمت پایین‌تر عرضه می‌شوند. از جمله اجناسی که می‌توان از امارات مال خرید می‌توان به چرم، پوشاک، کفش، جواهرات و لوازم آرایشی اشاره کرد.

مرکز خرید ابن بطوطه

این پاساژ بزرگ به افتخار کاشف عرب یعنی ابن بطوطه نامگذاری شده است و شامل 6 بخش است. این بخش‌ها شامل هند، چین،تونس، مصر، ایران و اندلس است. همچنین معماری بخش‌های گوناگون این پاساژ الهام گرفته از این کشورها است. در پاساژ ابن بطوطه بیش از 275 فروشگاه وجود دارد که به عرضه اجناس باکیفیت می‌پردازند. از جمله اقلامی که می‌توان از آنجا خریداری کرد می‌توان به دکوراسیون منزل، لوازم برقی، لوازم آرایشی و لوازم جانبی اشاره کرد. این مجموعه بخش‌های گوناگونی مانند رستوران، سان بولینگ، شهربازی و کافه دارد که گردشگران تور دبی را سرگرم می‌کند.

مراکز خرید معروف دبی

اوت لت مال دبی

یکی دیگر از مراکز خرید دبی اوت لت مال نام دارد. این پاساژ بزرگ در سال 2007 افتتاح شده است و اجناس اقتصادی در آن به فروش می‌رسد. برندهای ورساچه و دی اند جی در آنجا شعبه دارند و اجناس خود را ارائه می‌دهند. از مرکز خرید اوت لت مال دبی می‌توان جواهرات، لوازم الکترونیکی، عطر، پوشاک و کفش و غیره خرید. اگر هم از خرید در آنجا خسته شدید می‌توانید به رستوران یا فودکورت رفته و خود را به یک وعده غذای لذیذ مهمان کنید. اتاق بازی کودکان و کافی شاپ نیز از دیگر بخش‌های اوت لت مال است.

دیگر مراکز خرید دبی

  • وافی مال
  • نخیل مال
  • برجمان سنتر
  • مرکز خرید مرکاتو
  • دبی هیلز مال
  • سیتی سنتر دیره
  • دبی مال

سفر به دبی

اگر روزی بخت با شما یار شد و راهی دبی شدید حتما به محبوب‌ترین مراکز خرید دبی مراجعه کنید. اگر قصد سفر به دبی دارید می‌توانید از طریق تورجور اقدام کنید. رزرو تور دبی از دزفول یا رزرو هتل و بلیط هواپیما از دیگر خدماتی است که توسط تیم ما ارائه می‌شود.