تفریحات رایگان دبی

الناز حقیقی 1402/11/17

تفریحات رایگان دبی همیشه برای گردشگران پرطرفدارند. حتی اگر بودجه‌ای خاص برای گردش در دبی در نظر گرفته‌اید؛ تفریحات رایگان این شهر چیز دیگری است. اگر قصد سفر به دبی دارید ما در این مقاله به معرفی چندین تفریح رایگان یا ارزان دبی می‌پردازیم تا خاطره‌ای خوش را در این شهر زیبا رقم بزنید.


لیزرشو دبی


یکی از تفریحات رایگان دبی لیزرشو دبی است که با ترکیب نور و آب جلوه‌ای رویایی خلق کرده است. این نمایش باشکوه با کمک فناوری‌های روز دنیا ایجاد شده و تلفیقی از لیزر، چراغ و آب است. تماشای این نمایش پررنگ و لعاب برای عموم رایگان است و از دیدنش به وجد می‌آیید. فراموش نکنید که در بازدید از لیزرشود حتما دوربین عکاسی همراه داشته باشید.


لیزرشو دبی



آبنمای دبی


مگر می‌شود به دبی سفر کرد و به بازدید از آبنمای دبی نرفت؟ این تفریح رایگان دبی شامل 6600 لامپ است در یک آبنمای باشکوه به کار رفته و جلوه‌ای جادویی دارد. در طراحی آبنمای دبی 25 رنگ به کار رفته و جلوه‌ای رنگارنگ دارد. تقریبا اکثر گردشگران تور دبی از این سازه دیدن می‌کنند. بد نیست بدانید که قدرت پرتاب آب در آبنمای دبی 152 متر است که چشم‌ها را به خود خیره می‌کند. این اثر که در سال 2008 ساخته شده است از ساعت 13:30 الی 14 و 18 الی 23 هر نیم ساعت فعال می‌شود.


تفریحات رایگان دبی



ریورلند


اگر دوست دارید تا تجربه حضور در 4 زمان مختلف را داشته باشید پیشنهاد ما به شما ریورلند است. این محله تفریحی شامل پارک‌هایی با تم‌های مختلف است که فضایی جذاب دارند. در آنجا می‌توانید در خیابان‌های دهه 1950 آمریکا گردش کرده یا در لگولند گردش کنید. همچنین می‌توانید خود را به یک خوراکی خیابانی مهمان کرده و از طعم آن لذت ببرید.


تفریحات رایگان دبی کدامند



بستکیه


گردش در بافت تاریخی بستکیه یکی دیگر از تفریحات رایگان دبی است که برای ایرانیان جالب توجه است. ای محله با الهام از فرهنگ ایرانی ساخته شده و تداعی‌گر فرهنگ بستک یکی از شهرستان‌های استان هرمزگان است. در آنجا بادگیرهای سنتی و بناهای خشتی را می‌بینید که فضایی دنج ایجاد کرده‌اند. پیاده‌روی و گردش در بستکیه را نباید از دست داد.



دیدنی های دبی



موزه شهرداری


اگر دوست دارید تا از روند پیشرفت دبی آگاه شوید پیشنهاد ما به شما موزه شهرداری است. این موزه همه روزه از ساعت 8 الی 14 به روی عموم باز است. در آنجا تصاویری از دوره‌های مختلف دبی نمایش داده شده است که اطلاعات خوبی در اختیار گردشگران قرار می‌دهد. بازدید از موزه شهرداری رایگان است و تجربه خوبی را برایتان رقم می‌زند.


تفریحات دبی



جزیره بلوواترز


یکی دیگر از تفریحات رایگان دبی گردش در جزیره بلوواترز است. این جزیره یکی از بلندترین چرخ و فلک‌های دنیا را دز خود جای داده است. همچنین با داشتن سواحل ماسه‌ای، کافه و چندین رستوران جان می‌دهد برای گردش و تفریح. اگر عاشق ساحل‌گردی هستید پیشنهاد می‌کنیم که گردش در جزیره بلوواترز را از دست ندهید.


تفریحات رایگان دبی



پل عشق دبی


اگر شیفته داستان‌های عاشقانه هستید بد نیست تا سری به پل عشق دبی بزنید. این پل جایی برای نصب قفل عشق است. سپس کلید آن را درون رودخانه می‌اندازند تا به عشق خود برسند. پل عشق دبی در منطقه الخوانیج قرار دارد و جایی باصفا برای تفریح و عکاسی کردن است. اگر روزی با تور دبی همراه شدید حتما سری به پل عشق بزنید.


تفریحات رایگان دبی چیست



نگارخانه‌های هنری


اگر شیفته هنر و نقاشی هستید بد نیست تا سری به نگارخانه‌های هنری بزنید. نگارخانه‌های دبی اکثرا رایگان‌اند و به عنوان یکی از محبوب‌ترین تفریحات رایگان دبی شناخته می‌شوند. در آنجا می‌توانید آثار هنرمندان دبی آشنا شوید و الگوبرداری کنید. همچنین این امکان وجود دارد تا اثار آنجا را خریداری کرده و جلوه‌ای خاص به منزلتان ببخشید.


تفریحات دبی



رزرو تور دبی


اگر دوست دارید تا از دیدنی‌های دبی یا تفریحات رایگان دبی بازدید کنید بد نیست تا با تور دبی از دزفول همراه شوید. آژانس مسافرتی آیرین گشت پارسه در کنار همشهری‌های دزفولی است تا بهترین خدمات را تقدیمشان کند. برای آگاهی درباره ثبت نام کافیست با شماره‌های موجود در سایت تماس بگیرید.