چرا باید به مالزی سفر کنیم؟

الناز حقیقی 1402/10/13

چرا باید به مالزی سفر کنیم؟ این سوالی است که ذهن هر گردشگری را به خود معطوف کرده است. این کشور با داشتن فرهنگی غنی، معابد بزرگ و جاهای دیدنی متنوع در عین باشکوه بودن؛ تماشایی هم است. چه بخواهید از طبیعت بکر لذت ببرید و چه به تماشای معابد کوالالامپور بروید این کشور حسابی سرگرمتان می‎‌کند. ما در این مقاله به شما می‌گوییم که چرا باید به این سرزمین سفر کرد؟

سفر به مالزی


فرهنگ متنوع


در کشور مالزی شاهد تنوع فرهنگی زیادی هستیم. به طوری که چینی‌ها، هندی‌ها و بومیان این کشور جلوه خاصی به این سرزمین بخشیده‌اند. به هر طرف که رو کنید اثری از ادیان و فرهنگ‌های مختلف را می‌بینید که در نوع خود منحصر به فرد است. معابد گوناگون، رسوم مختلف، پوشش متفاوت و میراث متعدد در مالزی این کشور را به یک قطب گردشگری تبدیل کرده است. اگر هم دوست داشته باشید می‌توانید در کنار بومیان یا افراد مذهبی به تماشای رسومات معنوی بپردازید و عکاسی کنید.


معماری مدرن


علاوه بر فرهنگ قوی معماری مدرن مالزی مثال زدنی است. سرزمینی با سازه‌های مدرن و خیابان‌های شلوغ که برای هر توریستی جذاب است. پاساژهای لوکس کوالالامپور در عین تنوع اجناس فضایی شیک دارند و تجربه جالبی را برای افراد رقم می‌زنند. همچنین می‌توانید به رستوران‌های گردان رفته و خود را به غذاهای دریایی مهمان کنید.


سواحل و جزایر


مالزی با داشتن آب و هوای استوایی و گرم سواحلی بکر دارد که جان می‌دهند برای شنا! این کشور یک مکان عالی برای لذت بردن از تعطیلات است. زیرا سواحل و جزایر آنجا به قدری متنوع‌اند که شما را سرگرم می‌کنند. قطب تفریحات دریایی مالزی شهر لنکاوی است که با سواحل ماسه‌ای و چشم‌انداز رویایی‌اش هوش از سرتان می‌برد. در آنجا هم می‌توانید آبتنی کنید و هم والیبال بازی کنید. هم قایق سواری کرده و هم در رستوران‌های ساحلی غذای دریایی میل کنید.

مالزی


حیات وحش


پارک‌های حیات وحش مالزی تنوع خوبی از حیواناتات و گیاهان دارند. در آنجا می‌توانید گونه‌ها را ببینید و عکاسی کنید. همچنین در پارک‌های طبیعی راهنمایان محلی حضور دارند و اطلاعات مورد نیاز گردشگران را در اختیارشان قرار می‌دهند. در برخی از پارک‌های حیات وحش فروشگاه وجود دارد که به فروش کارت پستال و صنایع دستی محلی می‌پردازند. لذا می‌توانند جای دیدنی جذابی برای خانواده‌ها و کودکان باشند.


جشنواره و فسیتوال

یکی دیگر از دلایل سفر به مالزی برگزاری فسیتوال‌های مختلف است. در جشن‌های مختلفی که در این کشور برگزار می‌شود شاهد موسیقی‌های شاد، آتش بازی، رقص محلی، آوازخوانی، نورپردازی و رژه هستیم. به طوری که شور و هیجان در آنجا کم نیست. از جمله فستیوال‌های معروف مالزی می‌توان به جشن روز استقلال، جشنواره موسیقی، فستیوال تایپوسام و جشنواره روز وساک اشاره کرد. اگر قصد سفر به مالزی دارید پیشنهاد می‌کنیم که از قبل درباره رویدادها و زمان برگزاریشان اطلاعات کسب کنید.


تنوع غذایی


یکی دیگر از دلالیل سفر به مالزی تنوع غذایی در این کشور است. در این کشور می‌توان طعم غذاهای مختلف را چشید. انواع غذاهای دریایی، چینی، هندی و محلی در مالزی طبخ می‌شود که طعمی عالی دارند. همچنین غذاهای خیابانی و ارزان در این کشور طرفداران زیادی دارند. از جمله محبوب‌ترین غذاهای مالزی می‌توان به رندانگ، ناسی لماک، مورتاباک، بوربور، ساتای و روتی کانای اشاره کرد.


سفر به مالزی


اگر قصد سفر به مالزی دارید تورجور در کنار شماست. ما با ارائه تور مالزی از دزفول بهترین خدمات سفر را تقدیمتان می‌کنیم. همچنین می‌توانید برای رزرو هتل‌های مالزی یا خرید بلیط هواپیما با همکاران ما تماس بگیرید و اطلاعات جدید را دریافت کنید.