سواحل مشهور تایلند

یوآل 1402/10/10

شما چقدر با سواحل مشهور تایلند آشنا هستید؟ سواحل این کشور هم متنوع‌اند و هم رویایی. هم تفریحات متعددی ارائه می‌دهند و هم خستگی سفر را از تن افراد خارج می‌کنند. سفر به تایلند و تفریح در سواحل آنجا کاری می‌کند تا این خاطره تا ابد در ذهنتان ماندگار شود. در ادامه به معرفی مشهورترین سواحل کشور تایلند می‌پردازیم.

معروف‌ترین سواحل تایلند


ساحل پاتونگ


یکی از زیباترین سواحل تایلند پاتونگ نام دارد که مملو از کافه‌ها، رستوران‌ها و مراکز خرید متعدد است. این ساحل دوست‌داشتنی در جزیره پوکت قرار گرفته و شب‌هایی پر جنب و جوش دارد. از جمله تفریحاتی که می‌توان در ان انجام داد می‌توان به جت اسکی و چتربازی اشاره کرد. همچنین کلوپ‌های شبانه ساحل پاتونگ به سرو نوشیدنی و اجرای موسیقی زنده می‌پردازند.


ساحل ریلی


از دیگر سواحل مشهور تایلند می‌توان به ساحل ریلی اشاره کرد. این ساحل زیبا با آب‌های درخشان و صخره‌های بزرگش جان می‌دهد برای ماهیگیری و پیاده‌روی. چشم‌انداز زیبا، وجود رستوران‌های بزرگ، پلاژ شنا و ده‌ها خدمات دیگر باعث شده تا ساحل ریلی شهرت بین‌المللی داشته باشد. در آنجا می‌توانید تفریحاتی مانند حمام آفتاب، والیبال ساحلی، شنا و جت اسکی را تجربه کنید.


ساحل خلیج فولی


اگر دوست دارید تا در هتل‌های گران قیمت اسکان کنید پیشنهاد ما به شما ساحل فولی است. این ساحل هم دید عالی به دریا دارد و هم فضایی لاکچری برای تفریح و خوشگذرانی است. در آنجا ده‌ها هتل و رستوران لوکس وجود دارد که بهترین خدمات را ارائه می‌دهند. همچنین می‌توان در آنجا به شنا، ماهیگیری و حمام آفتاب پرداخت. تنوع حیوانی و گیاهی این منطقه نیز کاری کرده تا عاشقان عکاسی راهی فولی شوند.

سواحل تایلند


ساحل هواهین


در جزیره هواهین کشور تایلند ساحلی باشکوه وجود دارد که تنها 3 ساعت با بانکوک فاصله دارد. این ساحل تفریحات آبی فراوانی دارد و همواره مورد استقبال خانواده‌ها قرار می‌گیرد. از جمله امکانات آنجا می‌توان به زمین گلف، حوضچه آب گرم و زمین والیبال اشاره کرد. اگر به دنبال فضایی آرام و رمانتیک هستید پیشنهاد می‌کنیم که حتما حضور در ساحل هواهین را تجربه کنید.


جزیره آزادی


از دیگر سواحل مشهور تایلند می‌تواند به ساحل آزادی اشاره کرد. این ساحل بکر یکی از پرطرفدارترین نواحی تایلند است که جان می‌دهد برای آبتنی و غواصی. فضای وسیع و چشم‌انداز رویایی آن کاری کرده تا گردشگران ساعت‌ها در ساحل آزادی یک تفریح لذت‌بخش را تجربه کنند. اگر هم دوست داشته باشید می‌توانید به یکی از رستوران‌های ساحلی رفته و خود را به یک وعده غذای دریایی مهمان کنید.

بهترین سواحل تایلند


ساحل لامی


در حوالی کوه سامویی یکی دیگر از سواحل تایلند به اسم لامی قرار دارد که فضایی عالی برای عکاسی، کوهنوردی و پیاده روی دارد. آب‌های زلال آنجا در عین گرم بودن برای شنا مناسب‌اند. همچنین وجود درختان نخل و شن‌های نرم ساحل لامی کاری کرده تا این منطقه محبوب گردشگران تور تایلند باشد. اگر دوست دارید چند روزی از هیاهو شهرهای شلوغ دور شوید بد نیست تا سری به ساحل لامی بزنید.


ساحل طلوع


آیا دیدن ماسه‌های سفید و بهشت استوایی برایتان جالب است؟ پس ساحل طلوع تایلند را از دست ندهید. این ساحل منحصر به فرد آب‌های فیروزه‌ای، محیط آرام و ماسه‌های سفید رنگ دارد. آرامش خاص آنجا کاری کرده تا مسافران زیادی راهی ساحل طلوع شوند و از بودن در آنجا لذت ببرند. اگر دوست دارید تا یکی از خلوت‌ترین نقاط تایلند را تجربه کنید پیشنهاد می‌کنیم که حضور در ساحل طلوع را تجربه کنید.

مشهورترین سواحل تایلند


دیگر سواحل مشهور تایلند

- ساحل هات خلونگ چائو
- ساحل کتا
- ساحل فرا نانگ
- ساحل چاونگ
- ساحل آئو سای دانگ
- ساحل هاد پوک تیان
- ساحل کانتیانگ

سفر به تایلند


اگر دوست دارید تا سفر به تایلند را تجربه کنید تورجور برایتان پیشنهاد ویژه‌ای دارد. رزرو تور تایلند از دزفول یکی از بهترین گزینه‌های ما در بین تورهای خارجی است. برای آگاهی از شرایط ثبت نام با شماره‌های موجود در سایت تماس گرفته و سوالات خود را مطرح کنید.