آبشار لندی

الناز حقیقی 1402/04/02

آبشار لندی یکی از آبشارهای زیبای ایران در مجاورت رودخانه بازفت در جنوب استان چهارمحال و بختیاری است. این آبشار در فاصله حدودا 200 کیلومتری جنوب شهر کرد ودر مرز استان چهارمحال و بختیاری و استان خوزستان قرار دارد. خنکای آب، سرسبزی درختان و چشم‌انداز رویایی آبشار لندی هر گردشگری را به وجد می‌آورد. در ادامه به طور خلاصه به معرفی این آبشار می‌پردازیم.

مسیر دسترسی به آبشار لندی

برای رسیدن به آبشار لندی وارد جاده شهرکرد به شلمزار شوید و این جاده را آنقدر ادامه دهید تا از شهرک های ناغان و دوپلان عبور کنید و باز آنقدر به مسیر ادامه دهید تا بعد از گذشتن از روستاهای گندمکار و گلشور به دوراهی شلیل برسید.، از اینجا باید از جاده اصلی جدا شوید و وارد جاده شلیل در سمت راست جاده شوید تا بعد از گذشتن از روستاهای شلیل و دورک قنبری به روستای گوزلک برسید . از اینجا به بعد ، جاده خاکی می شود ولی خودرو ها قادر به عبور از آن هستند . این جاده خاکی به موازات رود بازفت ، شما را به روستای لندی می رساند. از روستای لندی تا محل آبشار چند کیلومتر دیگر باقی است که البته باید در پیمایشی حدودا سه ساعته، این مسیر بهشتی را به سمت آبشار لندی پیاده ادامه دهید.

سفر با تورهای طبیعت‌گردی

اگر شیفته طبیعت گردی تورجور در کنار شماست. تیم ما با سال‌ها تجربه در این حوزه تلاش دارد تا بهترین خدمات را تقدیمتان کند. برای آگاهی از شرایط تورها با همکاران ما تماس بگیرید.